Case study
Een toekomstbestendig plan.
Hartekamp Groep klopte bij ons aan voor hun meerjarenplan, Erop Uit. Als organisatie die zich inzet voor het ondersteunen van mensen met een verstandelijke en meervoudige beperking, wilde Hartekamp Groep een initiatief lanceren dat hun cliënten aanmoedigt om nieuwe kansen te verkennen en te groeien door buiten hun comfortzone te treden.

Nieuwe paden ontdekken
De Erop Uit-campagne is een oproep tot actie. Het ontwerp communiceert deze energie en inspireert zowel cliënten als verzorgers om deel te nemen en nieuwe avonturen aan te gaan. De kern van de visuele identiteit is het karabijnhaak-symbool, een essentieel item in de klimsport en een perfecte metafoor voor de reis die de cliënten van Hartekamp maken. De karabijnhaak staat voor veiligheid en verbinding, kwaliteiten die overeenkomen met de ondersteuning die Hartekamp biedt.

“Het avontuur vangen met het karabijnhaak-symbool bracht het concept echt tot leven.”
Irene, grafisch ontwerper